SORU ALIMI KAPATILMIŞTIR.
SORU ALIMI KAPATILMIŞTIR.

4 Temmuz 2014 Cuma

2004 sac bakimi ve cilt bakimi meslek lisesi mezunuyum bu sene ygs girdim ve puanim okul puanı haric 190 ygs4 aldım sınavsız geçiş hakkımı da kullanmadım iki yıllık okuyup bu bölümün öğretmen i olmak istiyorum ne yapmalıyım



Adsız
Hocam iyigunler ben 2004 sac bakimi ve cilt bakimi meslek lisesi mezunuyum bu sene ygs girdim ve puanim okul puanı haric 190 ygs4 aldım sınavsız geçiş hakkımı da kullanmadım iki yıllık okuyup bu bölümün öğretmen i olmak istiyorum ne yapmalıyım tsk. Ederim.


iyi günler
Saç Bakımı ve Güzellik Hizmetleri 2
Tıbbi ve Aromatik Bitkiler 2
bu bölümlere sınavsız geçiş hakkın var.
bu bölümlere yerleşirken mezuniyet yılın ve diploma notun önemli. çünkü sınavsız geçişle yerleşiyorsun, ygs ile değil.
fakat bu bölümler haricindeki diğer bölümlerden tercih yapmak istersen ygs puanınla tercih yapabilirsin. bu puana obp (ortaöğretim başarı puanı) eklenecek.

ve, bu bölümün öğretmenliği 4 yıllık bölümler arasında görünmüyor.


Adsız 
Ygs puanı ile sac bakımı ve güzellik hizmetleri ne gitmek istiyorum çünkü sınavsız gecis hakkimla gelecegini zannetmiyorum mezuniyet bayagi oldu iki yıllık okuyup öğretmen lik yapanlar bende istiyorum. Ayrica bu bölüm olmazsa muhasebe ve vergi hizmetler i okusam önü açık bi bölümmu cok tsk ederim


öncelik sınavsız geçişlerde olduğu için, ygs puanın çok yüksek olsa bile, sınavsız geçişle yerleşme ihtimalin daha fazla olur. bu bölüm için senin ygs puanına bakılmaz.

incelediğim kadarıyla sac bakımı ve güzellik hizmetleri cazip bölümlerden biri geçen yıl 2012 mezunları kontenjanları doldurmuşlar. eski mezunların yerleşme ihtimali çok çok düşük. diğer okul mezunlarının ygs puanıyla yerleşme ihtimalleri ise çok daha düşük.

fakat tıbbi ve aromatik bitkiler bölümünü tercih edersen sınavsız geçişle %99 yerleşirsin.


Adsız 
Yani hocam hangi bölümü tercih yapayım ygs puani ile sac bakimi zor gibi sinavsiz gecisle mezuniyet olalı cok oldu gelmesi bi mucize olur muhasebe ve vergi hizmetler i ni düşünüyorum oda dersleri zor biz mat. Görmedik çünkü cok zor durumdayım hocam


saç bakımı ve güzellik hizmetleri bölümünü sınavsız geçişle kazanma ihtimalin ygs puanıyla kazanma ihtimalinden daha fazla.
şöyle de denebilir, sınavsız geçişle yerleşemezsen zaten ygs ile de yerleşemezsin demek.

muhasebe ve vergi hizmetleri düşünülebilir tabbiki. dediğin gibi matematik önemli bu bölüm için. fakat çalışınca neden yapılamasın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPATILMIŞTIR.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORULAN SORULARA VERİLEN YANITLAR İLGİLİ KILAVUZ KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR.
ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDAKİ BİLGİLERDİR.
VERİLEN CEVAPLAR BAĞLAYICI DEĞİLDİR.
LÜTFEN İLGİLİ KILAVUZLARI DİKKATLİCE İNCELEYİNİZ.