SORU ALIMI KAPATILMIŞTIR.
SORU ALIMI KAPATILMIŞTIR.

5 Temmuz 2014 Cumartesi

Kendi bölümüm dışında bir üniversite istiyorum aşçılık gibi. Fakat iki yıllık başvuru neye dayanarak yapabiliyoruz ? Hangi puana göre hareket edebilirim ?



Merhaba, ben meslek lisesinden yeni mezun oldum. Grafik tasarım mezunuyum. YGS-4' üm 174. Fakat ben kendi bölümüm dışında bir üniversite istiyorum aşçılık gibi. Fakat iki yıllık başvuru neye dayanarak yapabiliyoruz ? Hangi puana göre hareket edebilirim ? Teşekkürler.


merhaba emirhan
YGS puanınla aşçılıka başvurabilirsin. bu puana bir miktar da okuldan puan eklenecek. LYS ler açıklandıktan sonra bu puanı görebileceksin.
aşçılık için ygs4 puan türüyle tercih yapabilirsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPATILMIŞTIR.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORULAN SORULARA VERİLEN YANITLAR İLGİLİ KILAVUZ KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR.
ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDAKİ BİLGİLERDİR.
VERİLEN CEVAPLAR BAĞLAYICI DEĞİLDİR.
LÜTFEN İLGİLİ KILAVUZLARI DİKKATLİCE İNCELEYİNİZ.