SORU ALIMI KAPATILMIŞTIR.
SORU ALIMI KAPATILMIŞTIR.

5 Temmuz 2014 Cumartesi

Matematik öğretmenliğine gitmek istiyorum. sizce matematik bölümü yazmalı mıyım?



ben bu sene matematik öğretmenliğine gitmek istiyorum. sizce matematik bölümü yazmalı mıyım?


öğretmenliği yapabilirim ve matematiği seviyorum diyorsan matematik öğretmenliğini düşünebilirsin. fakat günümüzde matematik öğretmeni olmak zor.


teşekkürler ama öğretmenlik çok istiyorum acaba hangi öğretmenliği tavsiye edersiniz?


tabii ki matematik alanına ilgi duyan bir adaya matematik öğretmenliği tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPATILMIŞTIR.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORULAN SORULARA VERİLEN YANITLAR İLGİLİ KILAVUZ KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR.
ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDAKİ BİLGİLERDİR.
VERİLEN CEVAPLAR BAĞLAYICI DEĞİLDİR.
LÜTFEN İLGİLİ KILAVUZLARI DİKKATLİCE İNCELEYİNİZ.