SORU ALIMI KAPATILMIŞTIR.
SORU ALIMI KAPATILMIŞTIR.

5 Temmuz 2014 Cumartesi

Matematikten sınava girmedim diye TM2 den Sınıf Öğretmenliğini tercih edememe gibi bir durum olur mu?


Adsız
merhaba hocam ben sınıf öğretmenliği düşünüyorum. Ama lys de matematiğe başvurmadım. Şuan ki edebiyat netimle TM2 puan türü 180 barajını geçiyorum . Matematikten sınava girmedim diye TM2 den Sınıf Öğretmenliğini tercih edememe gibi bir durum olur mu?


merhaba
matematik-geometri-edebiyat-coğrafya testlerinden en az ikisinden 0,5 netin üzerinde yaparsan puanı hesaplanır.
bu durumda edebiyat-coğrafyadan ikisinden de yaptığın netler puanının hesaplanması için yeterli olur.
fakat kazanman için yeterli olmayabilir.


hocam sınıf öğretmenliği puanları düştüğünü biliyoruz. Bu sene yükselmesi beklenmiyor tam tersine düşmesi bekleniyor diye bilgi edindim dershane hocalarımdan. Eğer düşme olmasa dahi puanların aynı kalacağını ve yükselmeyeceğini belirtti hocalarım bana. ben edebiyattan 15 net ve coğrafyadan 5 net yaptığımda lys puan hesaplama tablosunda puanım TM2 puanım 186 oluyor okuldan gelen 45 puanımla birlikte 231 puana ulaşıyor. Bildiğim kadarıyla da 3 tane üniversitede sınıf öğretmenliği puanları 204-205 ve 206 civarlarında bu durumda kazanmam zor olur mu?


eğer söylediğin koşullar bu yıl gerçekleşirse %99,99 yerleşirsin.
anladığım kadarıyla özel üniversitelerin bölümleri bunlar, öyle mi?


hayır hocam devlet üniversitesi. Mehmet Akif üniversitesi 204, Kastamonu üniversitesi 206, Ereğli Bülent Ecevit üniversitesi 203 puanla kapatmış geçen sene Ereğli Bülent Ecevit üniversitesinin 8 kontenjanı boş kalmış ... Bu sene devlet üniversitelerinin bazılarının yine puanlarını çekeceği gibi bir durum ortada. Çünkü sınava giren ve tercih eden sayısı çok az...


evet, haklıymışsın :)

eğer söylediğin koşullar bu yıl da gerçekleşirse %100 yerleşirsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPATILMIŞTIR.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORULAN SORULARA VERİLEN YANITLAR İLGİLİ KILAVUZ KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR.
ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDAKİ BİLGİLERDİR.
VERİLEN CEVAPLAR BAĞLAYICI DEĞİLDİR.
LÜTFEN İLGİLİ KILAVUZLARI DİKKATLİCE İNCELEYİNİZ.