SORU ALIMI KAPATILMIŞTIR.
SORU ALIMI KAPATILMIŞTIR.

5 Temmuz 2014 Cumartesi

meslek lisesi mezunuyum bana da okul puanı eklenir değil mi ?



ben 2010 meslek lisesi mezunuyum bana da okul puanı eklenir değil mi ?


ygsden 140 puanı geçtiğin tüm ygs puan türlerine okul puanı eklenir.

ayrıca; sınavsız geçiş yapabileceğin bölümleri de tercih edebilirsin. bu bölümlere öncelikli olarak yerleşirsin.

meslek lisesi alanını yazarsan sınavsız geçiş bölümlerini yazabilirim.


lisedeki bölümüm makine teknolojisi bölümüydü hocam peki sınavsız geçiş hakkımı kullanarak bir bölüme yerleşmeyi düşünsem nasıl bir yol izleyeceğim yani sınavsız geçiş yapmak için başvuru gerekiyor mu ben herhangi bir başvuru yapmadım


admin16 Haziran 2014 14:59
nazife
makine teknolojisinin sınavsız geçiş yapabileceği iki yıllık bölümleri tercih edebilirsin.
bu bölümler şunlar;
Makine 2
Makine, Resim ve Konstrüksiyon 2
Otomotiv Teknolojisi 2
Görsel İletişim
Alternatif Enerji Kaynakları Teknolojisi 2
Elektrik Enerjisi Üretim, İletim ve Dağıtımı 2
Endüstriyel Kalıpçılık 2
Gemi Makineleri İşletme 2
Grafik Tasarımı 2
İş Makineleri Operatörlüğü 2
Makine 2
Mekatronik 2
Metalurji 2
Oto Boya ve Karoseri 2
Otomotiv Teknolojisi 2
Raylı Sistemler Makine Teknolojisi 2
Sondaj Teknolojisi 2
Tarım Makineleri 2
Tarımsal Ürünler Muhafaza ve DepolamaTeknolojisi
Raylı Sistemler Elektrik ve Elektronik Teknolojisi 2
Raylı Sistemler İşletmeciliği 2
Raylı Sistemler Makine Teknolojisi 2
Raylı Sistemler Makinistlik 2
Raylı Sistemler Yol Teknolojisi
İş Sağlığı ve Güvenliği 2
İşçi Sağlığı ve İş Güvenliği 2
Sivil Savunma ve İtfaiyecilik
Kaynak Teknolojisi 2
Tahribatsız Muayene
Nükleer Teknoloji ve Radyasyon Güvenliği

ygs ye başvurduğun için sınavsız tercih etme hakkın da var. hem ygs puanınla hem de sınavsız geçişle bölüm tercih edebilirsin. ayrıca sınavsız geçiş başvurusu yapmaya gerek yok.
geçikme için kusura bakma. hafta sonu fırsatım olmadığı için cevaplayamadım.


Önemli değil hocam teşekkür ederim ilginiz için aklımda altarnatif bir düşünce daha var sizinle paylaşmak yorumlarınızı öğrenmek istiyorum izin verirseniz hocam ygs3 puanim 186 bu puana 62 puanlı diploma notu ile ortalama 37 puan eklenecek hesaplarima göre ve tercih puanim 220 civarinda olacak inşallah celal bayar Üniversitesi tıbbi dokümantasyon ve Sekreterlik bölümünü tercih etsem tutma ihtimali nedir bir de yukarıda belirttiğiniz bölümlerden birini yazmayı da düşünsem hangisini tavsiye edersiniz teşekkür ederim şimdiden hocam..


rica ederim :)

celal bayar Üniversitesi tıbbi dokümantasyon ve Sekreterlik bölümünü tutma ihtimali çok düşük.(fakat yazabilirsin) çünkü geçen yıl sınavsız geçişle kapatmış. özel üniversitelerin kısmen burslu bazı gölümleri oluyor.

öncelikle bayanlara uygun bölümleri düşünmelisin.
görsel iletişim
grafik tasarımı
İş Sağlığı ve Güvenliği
İşçi Sağlığı ve İş Güvenliği
bu bölümler düşünülebilir.


Teşekkür ederim hocam önerileriniz için ben yine de yazacağım celal bayar Üniversitesi tıbbi dokümantasyon bölümünü ama ayrıca sınavsız geçiş hakkımı kullanarak is sağlığı ve güvenliğini de yazacağım peki bu işlemleri nasıl yapacağım hocam yani lys sinav sonuçları aciklandiktan sonra bir liseye gidip mi yapacağım tercihlerimi sınavsız geçiş tercihi işlemi nasıl yapılıyor daha çok onu merak ediyorum


Hocam internetten araştırıyorum celal bayar Üniversitesi Sağlık hizmetleri meslek yüksek okulu tibbi dokumantasyon ve Sekreterlik bölümü 2 yillik taban puanı 212 olarak görünüyor bu puan bölüme en son giren kişinin puanı değil mi ygs puanı olarak anladım ben bunu nasıl oluyor sınavsız geçişle kapatmış oluyor hocam biraz kafam karıştı kusura bakmayın


yapacağın; tercih döneminde bu bölümleri de tercih etmek, bu kadar.

evet. tercih dönemi elindeki tercih listesiyle bir liseye gidip tercihlerini sisteme giriyorsun.
sınavsız geçiş bölümü tercihlerin ve ygs puanıyla yaptığın bölüm tercihleri aynı listede, karışık olarak, istek sırasıyla yapılmalıdır.


ikinci sorunun yanıtı

orada yazan, o bölüme son yerleşen meslek liseli öğrencinin ortaöğretim başarı puanıdır. bunu ilgili sütundaki kodlamalardan anlıyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPATILMIŞTIR.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORULAN SORULARA VERİLEN YANITLAR İLGİLİ KILAVUZ KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR.
ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDAKİ BİLGİLERDİR.
VERİLEN CEVAPLAR BAĞLAYICI DEĞİLDİR.
LÜTFEN İLGİLİ KILAVUZLARI DİKKATLİCE İNCELEYİNİZ.