SORU ALIMI KAPATILMIŞTIR.
SORU ALIMI KAPATILMIŞTIR.

4 Temmuz 2014 Cuma

muhasebe bölümünde okuyorum fakat odyometri okumak istiyorum üniversite de ama ygs 1 den giriliyormuş ve benim sayıssal değil eşit ağırlık bölümüm ne yapmam gerekiyor



·  dilsat
Merhaba muhasebe bölümünde okuyorum fakat odyometri okumak istiyorum üniversite de ama ygs 1 den giriliyormuş ve benim sayıssal değil eşit ağırlık bölümüm ne yapmam gerekiyor


merhaba dilsat
odyometri sağlık meslek liselilerin sınavsız geçiş yapabildiği bölümlerden biri ve çok ilgi görmekte ve çok büyük oranda sınavsız geçişle dolmaktadır.

senin bölümünün eşit ağırlık olmasının bir etkisi yok. ygs1 puanınla tercih edebilirsin. tabiiki sınavısız geçişlerden boş kalırsa.

2 yorum:

  1. merhaba ben and lisesine gidiyorum.odyometri okumak istiyorum ama eşit agırlıgım gidebilirmiyim bana bi yardımcı olursanız sevinirim ya

    YanıtlaSil
  2. SAYIN ZİYARETÇİLERİMİZ

    GOGILIN sitemizi desteklememesi nedeniyle
    SORU ALIMI KAPANMIŞTIR.
    LÜTFEN SORU YÖNELTMEYİNİZ.
    YANIT VERİLMEYECEKTİR.

    YanıtlaSil

SORU ALIMI KAPATILMIŞTIR.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORULAN SORULARA VERİLEN YANITLAR İLGİLİ KILAVUZ KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR.
ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDAKİ BİLGİLERDİR.
VERİLEN CEVAPLAR BAĞLAYICI DEĞİLDİR.
LÜTFEN İLGİLİ KILAVUZLARI DİKKATLİCE İNCELEYİNİZ.