SORU ALIMI KAPATILMIŞTIR.
SORU ALIMI KAPATILMIŞTIR.

4 Temmuz 2014 Cuma

ygs2 den yerlesmek istiyorum fakat 1-2 den baraji gecemedim ama 3-4 den gectim tercihimde.ygs2 den olucak diger.alanlarda.baraji gectigim icin ygs2 yede ek puan gelirmi


Adsız
Meraba.ben. ygs 2 den yerlesmek istiyorum fakat 1-2 den baraji gecemedim ama 3-4 den gectim tercihimde.ygs2 den olucak diger.alanlarda.baraji gectigim icin ygs2 yede ek puan gelirmi



merhaba
140 baraj puanı geçemediğin ygs puanlarına obp (ortaöğretim başarı puanı) eklenmez. eğer ygs2 den 140 puanı geçememişsen bu puana obp (okul puanı) eklenmez. ve ygs2 puanınla tercih yapamazsın.
diğer puan türlerinde 140 puanı geçmişsen onlara eklenir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPATILMIŞTIR.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORULAN SORULARA VERİLEN YANITLAR İLGİLİ KILAVUZ KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR.
ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDAKİ BİLGİLERDİR.
VERİLEN CEVAPLAR BAĞLAYICI DEĞİLDİR.
LÜTFEN İLGİLİ KILAVUZLARI DİKKATLİCE İNCELEYİNİZ.