SORU ALIMI KAPATILMIŞTIR.
SORU ALIMI KAPATILMIŞTIR.

5 Temmuz 2014 Cumartesi

sosyoloji bölümü,sağlık yönetimi,çocuk gelişim,sosyal hizmetler,yönetim bilişim sistemleri bölümlerinde biraz araştırma yaptım sizce tercih listemde hangileri olursa devlette yada özelde iş bulmam daha kolay olur ?



merhaba ben ea düz lise öğrencisiyim sosyoloji bölümü,sağlık yönetimi,çocuk gelişim,sosyal hizmetler,yönetim bilişim sistemleri bölümlerinde biraz araştırma yaptım sizce tercih listemde hangileri olursa devlette yada özelde iş bulmam daha kolay olur ? çocuk gelişimi 2 yıllık bölüm tercih etmeyi de düşünüyorum mezun olduğumda iş bulabilir iyim devlet atamaları nasıl ve 4 yıllığa tamamlamak çok mu zor olur ? cevaplarınızı bekliyorum (ygs1 236 ygs2 225 ygs3 338 ygs4 330 ygs5 315 bunlar ham puanlarım obp olarak 40 puan gelecek)


merhaba
sorunun içeriği çok çok geniş ve bu site ygs-lys sınav sistemi konusunda sorulacak sorulara cevap verme amacı taşıyan bir site.

sizin sorunuz tercih rehberliği ve mesleki rehberlik sorusudur.
bu , sitenin danışmanlık alanı içerisinde değildir maalesef.

bu arada, (sosyoloji hariç) bölümlerin hepsi güzel. en fazla ilgi duyduğunu seçebilirsin.
en fazla, sosyal hizmetler bölümü devlet kurumlarıyla ilgili.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPATILMIŞTIR.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORULAN SORULARA VERİLEN YANITLAR İLGİLİ KILAVUZ KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR.
ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDAKİ BİLGİLERDİR.
VERİLEN CEVAPLAR BAĞLAYICI DEĞİLDİR.
LÜTFEN İLGİLİ KILAVUZLARI DİKKATLİCE İNCELEYİNİZ.