SORU ALIMI KAPATILMIŞTIR.
SORU ALIMI KAPATILMIŞTIR.

5 Temmuz 2014 Cumartesi

ygs1 178 ve ygs2 179 aldım. lys de mf den sınava giricem bana ygs den gelecek olan %40 gelir mi?



alex
Merhaba ben ygs1 178 ve ygs2 179 aldım. lys de mf den sınava giricem bana ygs den gelecek olan %40 gelir mi? Şimdiden teşekkürler.


merhaba alex
anladığım kadarıyla YGS nin diğer puan türlerinde 180 barajını aşmışsın ve lyslere başvurmuşsun.

%40 olayı; direkt YGS  puanının %40 ı alınıp eklenir şeklinde değil.

YGS  de çözülen sorular LYS nin sorusu gibi değerlendirilir. bu da lys içerisinde YGS nin etkisi yaklaşık %40 oranında olur demek.

eğer MF puanına etki eden matematik ve fen b. sorularından az netin varsa, bu soruların LYS ye getirisi de az olacaktır.

sonuç olarak;
senin YGS de yapmış olduğun mat-geo ve fen b. netleri MF puanına etki edecektir.

biraz karışık gibi. sorun olursa yardımcı olmaya çalışırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPATILMIŞTIR.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORULAN SORULARA VERİLEN YANITLAR İLGİLİ KILAVUZ KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR.
ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDAKİ BİLGİLERDİR.
VERİLEN CEVAPLAR BAĞLAYICI DEĞİLDİR.
LÜTFEN İLGİLİ KILAVUZLARI DİKKATLİCE İNCELEYİNİZ.