SORU ALIMI KAPATILMIŞTIR.
SORU ALIMI KAPATILMIŞTIR.

5 Temmuz 2014 Cumartesi

ygs3 ham puanım 340 ygs4 ham puanım 333 acaba 2 yıllık adalet ve çocuk gelişimi bölümü örgün eğitim gelir mi ? uzaktan eğitim yada AÖF den çocuk gelişimi bölümü yazarsam gelme ihtimali var mı ?



merhaba ben Anadolu lisesi son sınıf öğrencisiyim ygs3 ham puanım 340 ygs4 ham puanım 333 acaba 2 yıllık adalet ve çocuk gelişimi bölümü örgün eğitim gelir mi ? uzaktan eğitim yada AÖF den çocuk gelişimi bölümü yazarsam gelme ihtimali var mı ? okul puanım 40-45 arası gelecek cevabınızı bekliyorum


çok geniş içerikli soru.
terciler için lütfen sayfa başındaki tercih robotlarını kullanınız.

kısaca
adalet olur
çocuk gelişimi özellerde olur

ilk kez sınava giriyorsun hedeflerini biraz yüksek tutmanın tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPATILMIŞTIR.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORULAN SORULARA VERİLEN YANITLAR İLGİLİ KILAVUZ KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR.
ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDAKİ BİLGİLERDİR.
VERİLEN CEVAPLAR BAĞLAYICI DEĞİLDİR.
LÜTFEN İLGİLİ KILAVUZLARI DİKKATLİCE İNCELEYİNİZ.