SORU ALIMI KAPATILMIŞTIR.
SORU ALIMI KAPATILMIŞTIR.

5 Temmuz 2014 Cumartesi

Açık lise mezunuyum. 2 yıllık anestezi bolümü okumak istiyorum meslek yüksek okulu yazan üniversitelere başvurabilir miyim ?




merhaba ben normalde Anadolu lisesi mezunu olacaktım ama son donemde açık liseye geçtim. şimdi YGS den 196 aldım 2 yıllık anestezi bolümü okumak istiyorum ama bazı sitelerde puanlar çok yüksekken bazılarında çok düşük. özellikle meslek yüksek okul olanların. acaba ben de meslek yüksek okulu yazan üniversitelere başvurabilir miyim ? şimdiden teşekkürler.


evet tercih edebilirsin.
öncelik ilgili bölüm mezunu meslek liselilerde olacaktır.
yani şansın az olsa da tercih etme hakkın var.


çok teşekkür ederim sayenizde aydınlanabiliyoruz


rica ederim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPATILMIŞTIR.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORULAN SORULARA VERİLEN YANITLAR İLGİLİ KILAVUZ KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR.
ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDAKİ BİLGİLERDİR.
VERİLEN CEVAPLAR BAĞLAYICI DEĞİLDİR.
LÜTFEN İLGİLİ KILAVUZLARI DİKKATLİCE İNCELEYİNİZ.